March 12, 2013

Random Design Untuk Jiran-jiran Niaga

Hai semua. Ini adalah random design yang aku buat untuk jiran-jiran niaga aku
kat pasar malam, dan juga untuk perniagaan mak ayah aku sekali.



1. Design Papan Harga Marshmallow


Doodles tu asalnya aku buat untuk project design untuk sekolah rendah, so aku guna pakai
semula je lah dalam design ni, just tukar warna baju saja. Mudahnya guna kan~ haha :D



2. Design Papan Harga Kuih Seri Kandus


Doodles budak perempuan makan kuih besarrrr tu memang customade punya:


Gembira sebab orang yang order ni excited bila dah siap. Haha thanx kak eicha :D!


3. Label Design untuk Bekas Serbuk Perasa Ice Blended

Bekas kaca tu sekadar gambar hiasan je, patutnya dalam nya isi dengan serbuk-serbuk
perasa tu lah. So, design untuk label ini simple je dan nampak feminin. Maklumlah,
masa aku design tu, jiwa aku tengah feminin gaknya. Hehe..okay itu je :D




1 comment:

Zaza Iman said...

design lynn mmg cantik =)