January 26, 2013

Random Simple Photo Editing


Salam and hi all. You all suka ambil gambar tak? Aku sangat suka ambil
gambar, apa-apa je lah yang aku rasa cantik pada mata aku, aku ambil!
Hee..so ini koleksi gambar yang aku dah edit simple-simple ja :)

Pic #1 : My Lovely Mom
Lokasi - Muzium Melaka

Pic #2 : My Lil' Brother
Lokasi - Rumah nenek aku

Pic #3 : Pretty Sweetie Rina
Lokasi : Rumah nenek aku

Pic #4 : Kisah Cinta Honeydew
Lokasi : Dapur rumah aku

Pic #5 : Bunga Tahi Ayam
Lokasi : Rumah makcik

Pic #6 : Bubba Gump Restaurant
Lokasi : Bubba Gump, Sunway Pyramid

Pic #7 : Twin of birdies
Lokasi : Rumah aku (burung peliharaan aku)

Pic #8 : Chocolate Fair Photoshoot
Lokasi : Studio Foto Uitm Lendu

Pic #9 : Teratai
Lokasi : Sungai area rumah aku

Pic #10 : The Reflection
Lokasi : Sungai area rumah aku

Okay itu sajalah antara koleksi simple photo editing aku. Aku memang
suka edit simple-simple je dan size pulak memang suka melintang panjang
macam tu. Hehe okay terima kasih sudi singgah sini :)


No comments: