January 26, 2013

Diary's Cover Design


Salam and hi all. Header aku dah bertukar akhirnya. Hahaha.
So kali ni aku nak share artwork saja-saja aku iaitu masa ni, aku
design cover depan dan belakang diari untuk handmade diaries aku.

Ada tiga design masa tu aku buat (ni mesti kes tengah rajin) Hehe,
so ini lah hasil designnya, guna readymade vector je :)

Personal diary cover's design #1 (left is back, right is front)
Personal diary cover's design #2 (left is back, right is front)
Personal diary cover's design #3 (left is back, right is front)
Dan, dalam tiga-tiga design ni, hanya satu je yang aku realisasikan,
itu pun untuk buat hadiah birthday untuk kawan baik aku :) Ini dia
bila dah siap :

Handmade Vintage Diary
Sebenarnya, agak leceh nak buat benda ni tapi berbaloi lah, kalau
ianya nak dijadikan hadiah untuk someone special. Nampak sikit
keikhlasan di situ. Hahaha, apa yang leceh?

Leceh, sebab kertas coklat tu takde jual yang dah siap potong size A4/A5.
Ada jual size besar ala-ala kertas mahjung tu je, so bertabahlah aku
potong kecik-kecik, sampai luka-luka. Haha..


No comments: