February 10, 2012

I love Vintage


Assalamualaikum and hi readers. 
Kali ni aku nak share pasal assignment photo aku. Kena buat satu
kolaj yang ada theme. Aku pon tak sure kenapa lah subjek photo
kena buat kolaj pulak kan, (-_-') tapi...buat jelah, dah nama pun
assignment..huhu~


Tema yang diberi ialah vintage. Dan oh My God aku sangat suka
kan vintage !! Huarghahaha (>_<) Jadi, dengan semangatnya aku
terus buat. 


Tapi....aku tak sempat nk shoot model sebab masa dah suntuk
masa tu ! Alamak~~~~


Aku bukan buat kerja last minit tau, tapi dia bagi masa seminggu je,
and nk shoot model bukan boleh main shoot je, kena book studio
bagai, nak cari model lagi, duit pon ade tak de je lah masa tu nk hire
model. :(


Jadi, aku pon mintak izin  untuk guna gambar kawan aku yang
pernah jadi model dengan tema ala-ala vintage. Dan dia benarkan !


So, lepas dah dapat gambar, aku gunakan teknik photomanipulation
untuk jadikan gambar tu lebih vintage.







(sory yg ni aku xjumpe dah gambar asalnye kat celah mana)

Haa okay itu je, thank Q sudi singgah sini :)

No comments: