July 23, 2012

Finishing & Final Presentation For Photo Subject


Aku nak cerita betapa gembira dan terharunya aku masa habiskan
duit dekat RM200 semalam demi project minor ini !

>_< !!!


 Kami kena print 5 photo size 11R ke atas. Tapi, kena buat
test print dulu, dan even dah buat test print pon kadang-kadang
tetap berlaku kesilapan teknikal. So, ada gak yang bila aku
dah print besar, tapi warna dia tak memuaskan hati dan nafsu aku, 
so priiiiiiinnnnnntttttt lagi banyak2 !!


Suka sangat !! (u_u)


So, malam tadi bertungkus-lumus lah aku buat finishing untuk
photo-photo yang dah diprint besauu tu~




Akhirnya tercapai jugak cita-cita aku nak buat artwork camni :D

Ni pulak cover CD softcopy, err...sorry nama aku terpaksa di
sensored ! Biasalahhh, nama mahal kan~~~ (u_u)



Ini pulak visual diary kononnyaa~~~~~ Beberapa helai je, hahah :p


Yeayyy...siap sudah ! Alhamdulillah :D


Owh ye, alhamdulillah juga tadi berjalan lancar. Sebab turn kami
awal, so agak heaven lepas tu boleh terus balik bilik (n_n)

No comments: