August 12, 2012

Packaging Design : Twisties Limited Edition Flavour


Hi all. Kali ni aku nak share artwork aku masa degree dulu. Owh rasa
macam dah tua pulak, aku dah habis study rupanya. isk2..takpelah, meh
aku cerita sikit pasal project dulu nih. Ini team work.

Kami kena buat market baru or promotion baru untuk snek Twisties.
Twisties yang sedap tu, bukan Twister tau (-_-'). Itu air. Hahah...

So, kami proposed untuk promosikan Twisties melalui event
RockFest 2010 (masa tu), dengan idea utamanya iaitu menggabungkan
3 perisa Twisties yang pedas-pedas belaka iaitu 
Curry BBQ + Tomato + Hot & Spicy !!

So, dalam kerja ni, aku ditugaskan untuk membuat packaging bagi
Twisties Limited Edition 3 Perisa Hot ni. Ini lah hasilnya :



oKay, itu lah antara design packaging yang aku buat masa tu.
Dan aku dah lupa, lecturer proceed yang mana. Hehe okay, itu je.

Terima kasih ye sudi singgah sini :)



1 comment:

sha (chirp chirp) said...

kreatif sangat. cantek pulak tu design. keep up! :D