December 28, 2011

Memories Remain Movie Poster (First Time Guna Photoshop Buat Poster !)

Assalamualaikum and hi all's ! Okayyy, nak tengok artwork
aku yang sangat-sangat pertama kalinya guna Photoshop ?
It's about movie poster yang macam hampeh ni (-_-')........

Sedih aku tengok artwork aku ni, rasa sangat menyegankan (-_-')
Owh before that, aku sengaja pixelkan muka model-model ni,
takut diorang segan, yelah kalau jadi model untuk artwork gempak
bangga lah jugak, ini model artwork macam ni je..Hahaha :p
Aku ingat lagi, punyalah gembira bila aku tau kurangkan opacity
untuk buatkan gambar perempuan tu jadi macam roh dan ala2
transparent sikit. Sangat excited okay, maklumlah baru belajar !
Dan assignment ni kitorang buat masa diploma, semester 2. :)
Hehehe, okay itu je thank Q :)


No comments: