December 28, 2011

My Landscape Drawing (Penatnya Siapkan Drawing2 ni)

Assalamualaikum and hi all's ! Okay, asyik share artwork yang buat
guna software je kan, kali ni aku nak share drawing lagi. Kitorang
kena lukis gambar apa-apa je lah, so aku pilih landscape, dengan
harapan....SENANG !
hahaha amek kau, bertahun jugak aku nak siapkan, siang malam
tak tidur, lagi-lagi bila dah dekat nak deadline...huhu DEADline!

So, nasib baik sempat siap. Ni dia artwork aku :





Ini tumbuh-tumbuhan ye anak-anak~~~

Kaku gila bunga rose ni...haishhh aku lukis tanpa perasaan la ni (-_-')

Background yang kosong (malas nak buat background) haha

Haa..ni agak senang nak lukis..suka2 !! :D

Ni paling susah...lepas ni kalau kena buat drawing lagi, aku takkan
pilih untuk lukis scenery dalam hutan ! (u_u)

Haha itu je, owh lupa pulak size lukisan ni bukan size kertas lukisan
masa kita sekolah-sekolah dulu tau, tapi ini size A1 ! Tak tau size
A1 besar camne? Haa, pergi kedai print then tanya, A1 size besar
mana? Hehehe...okay that's all thank Q visit me :)


No comments: