December 28, 2011

Print Ad Silky Girl Magic BB Cream (Belajar Crop Dengan Sempurna)

Assalamualaikum and hi all's ! Siapa antara readers aku yang berjiwa seni sila
senyum sorang-sorang dan angguk kepala..hehe korang kategori yang macam
mana ea? Ada orang yang hebat bagi idea, tapi tak berapa hebat nak
merealisasikan idea tu seperti yang dikehendaki, ada yang idea kureng tapi
bia buat kerja, artwork dia sangat superb ! Tapi ada yang dua-dua dia
hebat, bagi idea gempak, artwork pun gempak. So, korang kategori mana?

Aku ?

Hmmm, aku rasa aku boleh bagi idea, tapi bila nak buat tu jadi blurr
sket...haha so, untuk artwork kali ni, aku nak share kat korang idea
aku untuk print ad. Aku pilih product magic BB cream datipada
Silky Girl. Cream itu akan menjadikan kulit muka lebih halus, cerah
dan berseri (chewah) 

Idea aku ialah nak buat magic BB cream tu tertumpah atas gambar
model aku, then serta-merta bahagian gambar yang kena magic
cream tu jadi cerah dan berseri. Err..faham tak? Tak faham meh
tengok sini :










Okay, nampak tak cream tu tertumpah kat bahagian gambar muka model
tu, dan bahagian itu je cerah. So, apa yang aku cuba sampaikan ialah
nak cerah gunalah krim tu. Hehehe..:p

Masa buat assignment ni, kena marah dengan leturer sebab aku tak
crop product tu cantik-cantik (aku crop nak cepat, bersegi-segi)
haha, tapi thanx to the lecturer, sampai sekarang aku sangat berhati-
hati bila meneg'rop' gambar :) That's all thank Q readers ! :D


No comments: